6+1 λογοι για να αποκτησετε τη δικη σας ιστοσελιδα
1. Απευθύνεστε σε ένα τεράστιο ακροατήριο. Η χρήση του διαδικτύου αφορά πλέον το ήμισυ του συνόλου των ελληνικών νοικοκυριών, σε ποσοστό *46% με συνεχή αυξητική τάση. Το 81% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2011 αναζητούσε πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, το 54% ενδιαφέρονταν για πληροφορίες πάσης φύσης με σκοπό την απόκτηση γνώσης και 1 στους 2 έκανε χρήση του διαδικτύου για να ενημερωθεί για θέματα υγείας. Η συγκεκριμένη αναζήτηση παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην ηλεκτρονική ενημέρωση.
2. Το κόστος της επένδυσης είναι μικρό. Η δημιουργία μιας προσωπικής ή και εταιρικής ιστοσελίδας, ακόμη και πολλών θεματικών ενοτήτων και σελίδων, είναι σχετικά χαμηλό, αν αναλογιστεί μάλιστα κανείς τις δυνατότητες προβολής που του παρέχονται μέσω της δημιουργίας της. *Οι δυνατότητες προβολής μέσω του διαδικτύου είναι εξαιρετικά ευρείες γι’ αυτό ακριβώς και η διαφήμιση στο internet παρουσιάζει σταθερή αυξητική τάση τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην Ευρώπη και φυσικά και στη χώρα μας. Τάση, που αποδεικνύει ότι το μέλλον της διαφήμισης βρίσκεται στο διαδίκτυο.
3. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα. *Τόσο στις online διαφημιστικές εκστρατείες, όσο και σε προσωπικές ιστοσελίδες τα αποτελέσματα είναι πλήρως μετρήσιμα και διαφανή. Όπως για κάθε διαφημιστική καμπάνια μπορεί κάποιος να έχει πλήρη αναφορά των αποτελεσμάτων της έτσι και σε μία ιστοσελίδα μπορεί ο ίδιος ο «ιδιοκτήτης» της να μετρά καθημερινά και αναλυτικά τους χρήστες της, τις σελίδες που είχαν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, το χρόνο παραμονής σε αυτήν κ.λπ.
4. Έχετε άμεσες αντιδράσεις. Σε κάθε ιστοσελίδα παρέχεται η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας, ώστε ο ενδιαφερόμενος όχι μόνο να σας «εντοπίσει» αλλά και να έρθει σε επαφή μαζί σας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο. *Η ηλεκτρονική επικοινωνία (e communication) έχει υποκαταστήσει τα παραδοσιακά ατομικά μέσα επικοινωνίας, όπως fax ή ταχυδρομείο, ενώ η χρήση της ενισχύει και βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης που την «υιοθετεί».
5. Με ένα link έχετε δώσει το στίγμα σας. Αν είστε ένας από τους 500 εκατομμύρια χρήστες των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (social media), -you tube, Facebook, Twitter, LinkedIn –με την παράθεση του Link σας ή ενός hint που θα παραπέμπει στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να παρουσιάσετε το επαγγελματικό σας προφίλ και τις προσφερόμενες υπηρεσίες σας.
6. Δεν ενδείκνυται να είστε απόντες. Τον 20 αι., όλοι οι επαγγελματίες, φυσικά πρόσωπα ή εταιρίες προέβαλαν τα στοιχεία και τις υπηρεσίες τους σε τηλεφωνικούς καταλόγους. Στον 21ο αιώνα το κύριο μέσο επικοινωνίας με το ευρύ κοινό είναι ο παγκόσμιος ιστός, που εκτός όλων των μετρήσιμων αποτελεσμάτων, προσθέτει κύρος και αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες σας.
+1 Δείτε πόσα έχετε μάθει για εμένα μέσα σε 7 σελίδες. Μπορεί να σας αφορά η ιστοσελίδα μου, μπορεί και όχι. Είναι όμως ο πιο εύκολος, γρήγορος, ασφαλής (δεν χωρά παρερμηνείες) και άμεσος τρόπος για να σας παρουσιάσω τις υπηρεσίες μου και να προστεθείτε στους πιθανούς ενδιαφερόμενους γι’ αυτές. Εσείς, θα παραμείνετε στην πληροφορία από στόμα σε στόμα όταν υπάρχει το διαδίκτυο;
* Πηγή: Eurostat – http://epp.eurostat.ec.europa.eu